Bitna karakteristika je da se koriste iz Adobe Readera. Mogu se popunjavati i iz drugih alatki ali te alatke nisu pouzdane u smislu da će moći baš svaku formulu da izvrše ili neki od formata da primene. Jednostavno popunjivi elektronski obrasi su izum Adobe kompanije i logično je da sigurno ispravno funkcionišu u njihovim alatkama.
Elektronski obrasci
Elektronski obrasci su savremena alatka u modernom poslovanju. Popunjivi PDF elektrosnki obrasci su jedna od njihovih varijanti, verovatno i najpogodnija za korišćenje. Cena izrade im je trenutno niska s obzirom da se radi o poslovima programiranja odnosno IT delatnosti. Osim što pomažu u dosadnom popunjavanju popunjivi elektronski obrasci čine dokumente koji iz njih nastaju jednoobraznim i urednim. Ovi dokumenti se mogu čuvati i u elektrosnkom obliku, na primer može se napraviti kartoteka od PDF dokumenata, ali isto tako se mogu i štampati na bilo kakvom papiru.
Na primer kada se napravi sajt, što podrazumeva i da se uradi optimizacija sajta i Gugl se upozna sa njim, taj sajt ide u „pesak“ i tu će se nalaziti onoliko vremena koliko Guglov algoritam odredi, najduže do dve godine, minimalno šest meseci. U tom periodu se neće videti rezultati rada SEO menadžemnta direktno, ali su neophodni i da bi se skratilo vreme provedeno u pesku i da bi se nakon „odrastanja“ i izlaženja iz peska ugrabila što bolja pozicija. Deo algoritma koji nije tajna jeste starost sajta, odnosno „tradicionalni element“ kako mi to zovemo. Drugim rečima sajtovi koji postoje duže od Vašeg imaju prednost koja nije nedostižna, ali je potrebno neko neodređeno vreme, a vreme opet znači novac. Koliko para, toliko i muzike. Međutim dobro urađena optimizacija sajta za pretraživače može uštedeti i vreme i novac.
SERP
SERP je izgled stranice pretraživača nakon zadatog upita. Na ovoj stranici rezultata se nalaze kako organski tako i plaćeni razultati pretrage. Na organske utiče SEO, na plaćene novac koji ulažete po kliku i zadatom terminu. Što više para bolja pozicija, pa ko plati najviše. Zašto je onda uopšte organska pretraga bitna kada se može kupiti pozicija u plaćenom delu SERP-a? Zato što će Vam kliktati i konkurencija na plaćene oglase i tako Vam utrošiti ulog čime ćete brzo otići sa stranice rezultata posebno ako plaćate visoko po kliku. S druge strane onaj ko pretražuje takođe zna da vrednost informacije sponzorisanih rezutata obično nije ni prava ni adekvatna onome što se traži. Otuda je značajno biti na prvoj strani organske pretrage i tu pomaže optimizacija sajta odnosno SEO kada se sagleda šira slika.
Biti broj jedan
Biti broj jedan u pretragama je san mnogih, a opet jedini ko odlučuje o tom plasmanu jeste algoritam pretraživača. Iz tog razloga ovaj algoritam je večna tajna i ko god Vam kaže kako zna način i poznaje šeme i šablone, može to da sredi ne govori istinu već lukavo trguje. Niko ne zna za šta tačno Google, Bing ili Yahoo udaraju penale svi samo naslućuju i u najboljem slučaju se pozivaju na ono što su čuli na konferencijama za štampu od predstavnika ovih kompanija. Na mnogo mesta ćete naići na rečenicu ``Be number 1 on Google, Bing, Yahoo...`` i primetićete da Vam nude sijaset različitih alatki, u CMS okruženju to su obično dodaci(plugin) osnovnoj skripti. Svi garantuju kako će njihova alatka dovesti do maksimalnog učinka, a dovoljno je da pogledate njihvu vlastitu poziciju ili poziciju te alatke u pretraživačima i biće Vam jasno da je trka u toku, da to prvo mesto nije zagarantovano i da niko ne zna pravu formulu. I ne može je ni znati jer ona se menja u tekućem vremenu kako bi pružila maksimalno tačne, validne i precizne rezultate na zatraženi upit. Dakle niko ne zna algoritam po kom Gugl vrši sortiranje i određuje poredak sajtova u pretrazi, već svi taj algoritem, njegov izgled i funkcije koje ga čine, samo nagađaju. Ujedno ovaj algoritam je i jedna od najstrože čuvanih tajni na svetu. Postoje samo poneke smernice koje na konferencijama za štampu povremeno iznesu predstavnici Gugla.
Međutim kao što možete videti u dole priloženom videu prvo mesto u pretragama nije nedostižno i može se ostvariti i za više različitih termina po jednom sajtu. Naravno čim govorimo o više od jednog termina ta stvar više ne zavisi samo od sajta koji se obrađuje već i od ostalih učesnika u SEO utakmici, šta su i koliko uložili u sopstveni plasman.
U načelu optimizacija sajta se radi za jedan termin ili prema jednom terminu, a mogu se zahvatiti i sporedni termini s tim da kod njih ne može biti garancije da će postići neki izuzetan plasman. Opet kao što vidite u donjem primeru sve je moguće ako se poznaje svoj posao i ako se neprekidno radi na sajtu. Upravo je tu i jedna od bitnih stvari, a to je da SEO mora da se radi konstantno i da ne može da se sajt preko noći nabilduje i vine u visine. Pored stručnosti i znanja, potrebno je vreme koje košta. Onog trenutka kada prestane Vaše ulaganje u SEO najčešće sledi pad pozicije osim ako ste jedini koji je ulagao na tom mestu ili ko je obradio taj termin, odnosno ako ostali ne rade ništa po pitanju svojih pozicija.
Pogledajte u priloženom videu rezultat dugotrajnog rada u oblasti SEO menadžmenta i sami zaključite koliko je značajna optimizacija sajta.
Primeri
U priloženim primerima možete brzo videti svrhu i korisnost popunjivih elektronskih obrazaca u PDF formatu. Njihova praktičnost je višestruka. Elektronski obrasci osim što omogućavaju polja za popunjavanje teksta mogu vršiti i proste i složene matematičke i logičke operacije. Elektronski obrasci popunjivi mogu kontrolisati i format unosa odnosno ograničavati unos podataka u specifičnom formatu ili specifičnim fontovima na primer polje može biti definisano da prima samo brojeve i slično.
Bitna karakteristika je da se koriste iz Adobe Readera. Mogu se popunjavati i iz drugih alatki ali te alatke nisu pouzdane u smislu da će moći baš svaku formulu da izvrše ili neki od formata da primene. Jednostavno popunjivi elektronski obrasi su izum Adobe kompanije i logično je da sigurno ispravno funkcionišu u njihovim alatkama.
Hover Box Element
Hover Box Element
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Hover Box Element
Hover Box Element
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Hover Box Element
Hover Box Element
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Hover Box Element
Hover Box Element
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Project Completed
Line Of Codes
Happy Clients
Km Drive
CLIENTS WORK WITH US
“A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist. We're gonna do it. On your mark get set . Got a dream and we just know now we're gonna make our dream come true! Why do we always come here guess well never know. Its like a kind of torture to have to watch the show.”